středa 11. ledna 2012

Jedna zajímavá zkušenost kamioňáka

Když tady tak po večerech vysedávám, pročítám všelijaký truckfóra a truckerský blogy a zjišťuji do čeho vlastně jdu, tak jsem narazil na tuhle zajímavou zkušenost. Většina diskutujících něco podobného potvrdila nebo sama zažila, tak ti, kteří si myslí že začít jezdi s kamionem dokáže každej debil a člověk se základkou, tak se mílíte. Není to práce pro každého magora, ale jen pro lidi co něco vydrží. 


"Tak, taky se přidám ze zážitkem a radou pro nováčky, mezi které taky patřím.-)Po dodělání řidičáků a profesáku (přes 20 litrů) moje radost a nadšení tvrdě upadlo, když sem narazil na odpoveď...bez praxe neberem, oto hůř že to bylo v období krize.. byl sem hodně v prdeli, neměl sem peníze...firmy o kterejch říkali že berou bez praxe, vůbec nebrali....dny šli a já byl nervní a utápěl se v pornu, protože sem neměl ani na retka, zbyl jen internet.....stal se ze mě žebrák, odporná socka žebrající od přátel retka, a popíjejíci ze skupinou lidí z jedné láhve coli za 8korun smíchanou z levným vínem.. Pak přišlo období ,kdy se mělo vše změnit a tady někde začíná moje kariéra řidiče. Projížděl sem se takhle jednou na kole krásnou přírodou, zrovna sem přemejšlel o sračkách když tu náhle telefon, ttelefon kterej mě změnil život, druhej den sem už seděl v náklaďáku , jel vstříct hovnám a krvi na jatka, práce ve sračkách, ale zařídil sem si, časem sem jezdil sám, byl sem dobrej čůrák, ztratil se tam kde jiní nepotřebovali mapu, ovšem v hospě sem byl těžkej tirák, kluci říkali že navigace je pro buzny a mapa je svatá, tak sem jezdil bez navigace, byl sem jak Alenka v sexshopu.. Jezdil sem občas parádně přeloženej, od rána do tmy , děs a běs, ale dělal sem praxi, jak dny plynuli, srala mě ta práce víc a víc, věděl sem jak zabýt prase,ale hlavně sem se strašně nadřel, velice fyzicky náročná práce.. Padl sem do tajů jatek, vzhledem k nákladu složeného ze zvířecích vnitřností sem pochopil jak zvíře funguje, pro uchyla krásná představa tahat se z bejčím vocasem, pro mě rutina,.-) Ale dostáváme se k dalšímu pokroku v mojí kariéře. 


Sračky a krev sem vyměnil za devítitunku s chrápánim nahoře, čistá práce, přišla první navigace a romantika, ovšem peníze malé, sice včas a podle aitru, ale.. přišlo první škrtání o most..jak šel čas chrápání nahoře mě dost sralo,proto sem šel jinam na kamion, ) 
Na sračky sjetý gumy, na sračky sjetej tahač a nasračky sjetej šofer i tak by se dal specifikovat můj začátek na kamionce, nonstop jízdy tři dny 40 retek denně 10 kg dole.) celkem sem se bavil v PL legrace, přišli první kuřby od kurev, a čas šel..přišla první celní zpráva, první pokuty v řádech litrů. Zlom přišel když sem jezdil bez navigace, nejenom že sem byl v píči díky nedostatku spánku, ale ještě sem v hledal v pl městech ulice:d byla to prča, byl sem s kamionem na místech kdeho nikdy neviděli, ale musím zaklepat že mě párkrát Polští kamionaci pomohli, když se člověk snaží mluvit polski rádi pomůžou nejenom oni, dost sem se spolákama zblížil párkrát kalil v pl kamionech..tak něják mě překvapovali upadající části tahače a tak něják to vlastně až do dnes,)) je to strašně zkurvená práce, ale miluju jí.-) Praxi si musíš vydřít, nebo bejt buzna:)) kluci co šli sfleku na dobrej tahač, měli prostě jen štěstí, známí nebo dobře ko... :Dvtip , Jinak teď sháním práci, nejlíp vejkendy volný, je mě jedno kam jezdit, plat aspoň 25 max na dvakrát, díky.-) "


Tak co stále si myslíte že je to lehké? Dobré ráno. :) 


Ps: o todle jsem se nemohl nepodělit.

0 comments:

Okomentovat