úterý 21. února 2012

HTC Dream a jeho podivná výdrž.

Již nějakou dobu vlastním prvního androidíka jménem HTC Dream u nás známý spíše jako T-mobile G1. Poslední dobou, ještě před koupí nového telefonu se u něj zjevil prapodivný problém. Jeho baterka začala podivně zlobit. Hlásila 100% nabití a přesto jsem telefon "vybil" během pár chvil. Stačilo vyfotit třeba čtyři fotky a sám od sebe se vypnul, jako by mu došla šťáva. Pak když jsem ho zkoušel zapnout, tak začal nabíhat ale singalizační dioda se hlásila červeně. Baterie se tváří jako vybitá. Tak jsem telefon nechal tak, když v tom ale vidím, že je zaplý a baterie ukazuje 70% nabití. Bylo mi to divné. Tak jsem se si myslel že je špatně "zklalibrovaná" a systém špatně čte její aktuální kapacitu. Proto jsem smazal battery stats, baterku vybil a nabil na 100%, stáhl jsem si nějaký kalibrační nástroj a vygeneroval při plném nabití nový battery stats. Ale, problém je tu furt stejný - telefon se po chvíli zátěže vypne a hlásí se jako vybitý. To by tedy signalizovalo vadnou baterku, ale včera jsem jej zahlédl jak si nespokojeně červeně poblikává. A ejhle? Co to vidím? On tady byl zaplý 4 dny? Je to záhadné. Neví někdo čím by to mohlo být?



Imag0029

0 comments:

Okomentovat