pondělí 2. dubna 2012

Noční můra servisáka

Takdle když jsem si užíval víkendu, dostal jsem mailem objednávku. Tak jsem na ni hned reagoval s tím že ji můžu vyřídit nejdříve v pondělí. Domluvil jsem se s pánem na 18.hodinu. Byl jsem rád že bude zas do čeho píchnout, i když to mělo být takový odhadem jenom 10 minutový navštívení. Do tý doby jsem na to ale nějak zapomněl. Dnes jsem odpoledne nějak usnul a vzbudil se něco před šestou, samozřejmě vlivem rozespalosti jsem si na nic nevzpomněl, udělal jsem si kafe a v pohodičce tady při tónech mé oblíbené hudby konverzoval s mou milou. Když v tom mi zazvonil telefon - upomínka kalendáře!! Nastavil jsem samozřejmě upozornění pouze 10 minut dopředu a tak si samozřejmě dokážete představit co nadcházelo. Vzhledem k tomu že jsem již z 90% provolal svůj měsíční paušál, neodvážil jsem se zavolat a oznámit své zdržení z důvodu "pracovního vytížení". Tak jsem rychle pobral všechny svoje věci a rychlostí blesku se vydal na adresu na který jsem měl v 18.h bejt. Chvíli mi zabralo hledání správnýho vchodu ale nakonec jsem v 18.15 našel a zazvonil na správný zvonek. Po pár patrech mne přivítal starší pán, uvedl mne ke svému počítači a já začal. Chtěl naistalovat drivery zvukovky, takže jsem nejdříve potřeboval ověřit jestli je integrovaná na desce atp. K čemuž používám jeden nejmenovaný SW, který nosím na flashce. Jenže právě v tuto chvíli, jsem si uvědomil že má fleshka po této zimě a radovánkách ve sněhu již dávno dosloužila. Tak jsem si ten soft opět začal hledat na netu a v tom přišla ta morová rána jménem - U:fonův rychlý mobilní internet! Takže ve výsledku jsem stahoval jenom ten SW 20 minut. Po tom co jsem zjistil co tam je za desku jsem stáhl z ofiko stránek 4in1 driver pro tuto desku v domění že bude obsahovat i audio driver (ano, jsem debil že jsem nečetl popis driveru). Po dalších 24 minutách staženo, naistalováno a v mé hlavě uvědoměno, že jsem to zadupal. Následovala trapná výmluva, které méně zdatný uživatel stejně nerozumí. Tak došlo na stahování dalšího, již správného driveru. Stáhl jsem jej z 50% stáhl za necelých 25 minut což při síle signálu U:fonova signálu byl parádní výkon (byl tam signál kolem 30%). Jenže, poté nastal zvrat signál klesl na 0% a konektivita byla ztracena - stahování přerušeno a mé nervy nastartovány. V tu chvíli jsem volal kamarádce z vedlejšího vchodu a požádal ji o pomoc - o pronájem jejího počítače na dobu nezbytnou ke stažení 30 MB souboru. Souhlasila a velice mi pomohla. Stáhl jsem to u ní a na svém ext. disku jsem to přenesl zpět ke klientovi. Tam to naistaloval a po necelé hodině a půl jsem odcházel domů...! Takže asi k parametrům objednávky přidám následující věci: 



  • Poskytovatel internetu

  • Máte Internet?


Pokud v některé z odpovědí bude něco co se mi nebude zdát, tak tam snad ani nevyjedu.



Ufon-logo_hr1

0 comments:

Okomentovat