neděle 19. prosince 2010

Vánoce toť doba ubohá a mnou zavržená

Pomalu ale jistě se blíží ten den, který všichni nazýváme štědrým dnem, jinak řečeno prostě Vánoce. Den kdy jsou všichni najednou milí, obdarovávají se dárkama, hodujou a smějou se. Ale celé toto období má i svou temnou stránku, jak asi toto období prožívají lidé, kteří jsou sami? Nebo děti které nemají rodiče a nemá je kdo obdarovat. A tak bych mohl pokračovat dále, i přes to že většina z nás sedí doma cpe se a pod vtipně nazdobeným stromkem nachází dárky za nehorázné sumy, tak někteří ten stromek ani nemají, mají hlad a o dárkách si mohou nechat zdát. Mně osobně Vánoce příjdou ubohé, proč bych měl být jenom jednou za rok štědrej? Proč bych se měl jen jednou za rok najíst tak jak skoro celý rok ne? Proč bych měl celý rok dřít pro to abych dárkem za tisíce někoho potěšil, proč?! Vůbec se mi nelíbí jak se lidé předhánějí v tom kdo koupí dražší dárek a už vubec se mi nelíbí ta hodnota když dražší dárek znamená nejspíše větší úctu nebo lásku k obdarované osobě. Nelíbí se mi jak najednou všichni tak tupě čumí když dostanou nějakou maličkost, když oni sami darovali dárky za nespočetně velkou sumu peněz. Popravdě já Vánoce přímo nesnáším, nesnáším ten den kvůli kterého se musím stresovat co komu koupit, čím koho potěšit když nakonec se na mně ušklíbne poděkuje a v hlavě si pomyslí své. Nač ta snaha? Vždyť je to zbytečné, přeci pokud někoho mám rád obdaruji ho kdykoliv v roce né jen o Vánocích, copak se všichni máme rádi jen o Vánocích? Je to hrozné.... Vánoce pro mne měli smysl vě věku cca. 3-12 let, když sem ještě dostával dárečky od Ježíška a dokázal si je plně v rámci svého dětsví užít, ale teď? To už je o ničem. Všechno co jsem výše zmínil se do toho zapletlo, člověk to trošku prokoukl a teď už to pro něj jaksi nemá smysl. Nejraději bych v tuhle přiblblou dobu odjel někam, kde o Vánocích ani nemají ponětí a i přesto žijou a jsou spokojeni. Hodlám ty Vánoce vubec neslavit, jedinou vyjímkou bude jestliže budu mít vlastní potomstvo tak jen kvůli nich, kvuli malým capartům jejichž oči se rozzáří i při sebemenčím dárečku, který si přáli.


 



Hatechristmas


 

0 comments:

Okomentovat