neděle 27. února 2011

Projížďka tří jedenáctek

Už mi ta zima lezla krkem, člověk akorát tak sedí doma v teple, protože kdyby byl vylezl ven tak mi zmrzl až na kost. V mém případě, to znamená nic nedělání u notebooku čas od času nějaký film a nutné procházky do školy nepočítám. Jinak nejlépe v teple. Ale můj sportovní duch, ve mně začal dělat peklo a já prostě musel. Už mi chyběla jízda na kole, už mi chyběla ta volnost. Koukám na Google na to kolik je stupňů a s udivem vidím 6 stupňů Celsia... limit byl pro mě 5. A tak sem se navlíkl po dlouhých měsících do své cyklo výstroje, dal dopořádku svou silničku a vyrazil jsem a první letošní vyjížďku. Docela mně překvapilo, že není zas taková zima jakou bych čekal... ale z tohoto pocitu mne 20 minut cesty hned vyvedlo... Projel jsem si svůj okruh, okolo Karviné a když jsem dorazil na Rajecký kopec nestačil jsem se divit. Celá Karviná zahalená v hnusném smogu, já na kopečku fajný vzdoušek modré nebe a dole hnus. No co, hold se nedalo nic dělat musel jsem se do toho vrátit. Domů jsem dorazil tak promrzlý, že mi zbývá než jen zvážit zvýšení toho limitu pro ježdění na kole o takových 5-10 stupňů:D.


A aby ta projížďka byla něčím zvláštní, tak jsem absolvoval prvních 11.11 Km v roce 2011. :)


0 comments:

Okomentovat