úterý 1. února 2011

#2 Co mně poslední dobou štve?

Vzhledem k tomu že se blíží den, kdy si sbalím a vyrazím směrem Amsterdam je potřeba začít šetřit na cestu a měsíc žití na místě. Za normálních okolností by to nebyl vskutku problém, ale za okolností, které se naskytly poslední dobou je to téměr až nemožné. Usmyslel jsem si že bych si mohl najít nějakou brigádu, nebo nějakou prácičku na zkrácený úvazek. První možností byly známosti a tak jsem zjišťoval a zjišťoval, až sem nakonec narazil na fajn místo v Bohumíně. Dostal jsem číslo přímo na osobu, která má na starosti brigádníky a lidi na výpomoc, že se s ním mám domluvit že už by to mělo být zařízené, že konečnou domluvu mám učinit s ním. Tak jsem tam zavolal, zvedl mi to nějaký pán a zkoušel jsem se s ním domluvit ale řekl mi že nemá teď čas, že se mi určitě ozve "zítra". Tak jsem tedy očekával na další den telefonát, marně. A tak jsem zkoušel volat znova, ale bezúspěšně. Tak jsem ještě poslal sms, na kterou mi taky nereagoval. Pak už jsem se na to vykašlal.


Firma: 


EXELSIOR GROUP s. r. o.


Jana Palacha 538
735 81 Nový Bohumín
Česká republika


Po této zkušenosti, mi příjde samotné jednání neprofesionální a zřejmě se jednalo o nějakého neschopného, nezoodpovědného člověka. Další takovou zkušeností, byla jiná firma. Na serveru jobs.cz jsem objevil docela perspektivní nabídku s docela dobrý platovým ohodnocením. Konkrétně se jednalo o pozici "Administrativní pracovník" což by mi i vyhovovalo, požadavky nebyly nijak přehnané a všechny jsem splňoval. A tak jsem vybranou firmu kontaktoval. Dostal jsem email, že budu telefonicky kontaktován ve dnech 4-7.1. , čekal jsem na hovor v těchto dnech ale nakonec se tak nestalo. Z firmy mi zavolali až 9.1 , jestli se mohu den na to dostavit na osobní pohovor. A tak jsem si domluvil hodinu, dostal jsem informace o místě kde se pohovor koná a na druhý den jsem na místo dorazil. Čekala mne asistentka personalistky s dotazníkem, který jsem vyplnil. Poté jsem měl čekal na to až si mne pozvou do kanceláře, čekal jsem necelých 20 minut jelikož předemnou přišli i jiní uchazeči, obvykle se jednalo o ženy okolo 30-40ti let a jeden postarší muž. Byl jsem zřejmě nejmladší z lidí, kteří se na tom pohovoru v ten den objevili. Za chvíli jsem byl zavolán do kanceláře, podotkl bych že o kancelář nešlo. Byla to prázdná místnost v ní dvě malé židličky a toť vše. S úsměvem mně přivítala mladá personalistka, přečetla si můj dotazník a poté mi položila pár otázek. A upozornila mně že vzhledem k tomu, že k pozici ke které se hlásím se hlásí dalších cca. 500 lidí, tak nemám moc velkou šanci jelikož hledá někoho na HPP. A se souvislosti s tímto mi nabídla pozici operátora. V prvé řadě mne zajímalo zda-li se nejedná o nabízení smluv po telefonu a podobný telemarketing. Na což jsem dostal jednoznačnou odpověď, že se jedná pouze o péči o zákazníky. Což mi přišlo docela v pohodě a tak jsem souhlasil s tím, že bych nastoupil spíše na tuto pozici, na kterou mám větší šanci se dostat. Personalistka si zapsala vše potřebné a řekla mi že 17.1 mi zavolá a informuje mně o školení apod. k čemu ještě dodala že kdyby nevolala tak na mně zapomněla a mám zavolat já. Poté pohovor skončil a já jel domů s pocitem úspěchu. 17.1 jsem tedy očekával hovor, marně!  A tak jsem nakonec zkoušel volat já, myslíte že mi to někdo zvedl? ne! Hovor byl 2x ukončen ze strany volaného. Zkoušel jsem tam volat ještě 3 dny poté, zvedla mi to personalistka se kterou jsem absolvoval osobní pohovor. A tak jsem se rovnou ptal, jak to tedy vypadá s tím a tím místem apod. Dostal jsem jedinou odpověď, že není v kanceláři že mám zavolat odpoledne. Tak jsem volal až odpoledne, to mi to zvedla její asistentka s tím že, tam její kolegyně není že dělá pohovory že za 20 minut bude zpátky. Tak jsem chtěl ať mi tentokrát zavolá ona. Ani se tak nestalo...! 26.1 jsem se snažil vyhledat pár informací ohledně této personální agentůry a našel jsem jen samou špínu. Sami posuďte:


http://www.omlazeni.cz/spolecnost-lucky-live-67-47275-0.html



Po tomdle jsem si o té firmě měl myslet co? No nezbývalo mi nic jiného než kontaktovat přímo společnost T-mobile pro kterou údajně vybírali nové pracovníky na nově otevíranouu pobočku v Českém Těšíně.



Dobrý den,

měl bych dotaz ohledně údajně nově připravované pobočky v Českém Těšíně. Na serveru Jobs.cz jsem asi měsíc zpět našel inzerát na brigádu, absolvoval jsem pohovor s personalisty ze společnosti Lucky Live s.r.o, ale teď čtu docela negativní reference na tuto společnost a dokonce jeden z přispěvatelů zmínil že tato společnost s T-mobile nemá nic společného, chtěl bych se teda zeptat zda-li plánujete otevřít v Českém Těšíně novou pobočku a zadali jste výběrové řízení do rukou společnosti Lucky Live s.r.o? Nebo se jedná o podvod? Konkrétně jsem se ještě dozvěděl že práce by to měla být na pozici operátor/ka - péče o zákazníky T-mobile.

Moc děkuji za objasnění, situace. A zodpovězení mého dotazu.


S pozdravem ......


Odpověď:


Vážený pane ......,

zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne 28. ledna 2011.

Společnost Lucky Live s.r.o. je externí agentura, která vyhledává potenciální zaměstnance pro společnosti T-Mobile a pro další společnosti.
Bohužel informaci o otevření nové pobočky v Českém Těšíně v současné době nic nevíme. S tímto dotazem se obraťte spíše na zástupce společnosti Lucky Live s.r.o.

S pozdravem a přáním příjemného dne


Šárka Burešová
Zákaznické centrum T-Mobile
______________________________


___________________________________________
Tel.: 4603 ze sítě T-Mobile, (+420) 603 603 603; mailto:info@t-mobile.cz; http://t-mobile.cz

Tip pro Vás: Administrujte své služby sami a bez čekání! Prostřednictvím Můj T-Mobile si můžete měnit nastavení svých služeb a mobilu, aktivovat si služby nové a dozvědět se spoustu jiných užitečných informací. Je to jednoduché, stačí kliknout na www.t-mobile.cz/muj-t-mobile a přihlásit se!




Takže zase nevím nic, dnes je 1.2 kdy údajně má být pobočka otevřena- dle informací od Lucky Live s.r.o a doposud se mi nikdo neozval, tím bych chtěl jen poukázat na to jak je agentůra profesionální a jak dobré jméno dělá společnosti T-mobile. Po těchto zkušenostech se mi zdá že v dnešní době věta : "Zavolám vám v ten a ten den" znamená totéž jako : "Nemáme o Vás zájem."

0 comments:

Okomentovat