neděle 18. září 2011

Podivnost posledních dní

Jak již název článku vypovídá, něco není správně. Poslední dobou se okolo mně dějí docela podivné věci. Tedy, alespoň mně příjdou podivné a zcela neobvyklé. Něco kolem mně, zcela ovlivňuje mé myšlení a mé rozhodnutí. Ať už ve světě hudebním, tak i v ostatních směrech. Můj hudební vkus se již nějakou chvíli potápí kdesi v moři docela pomatených songů. Potkávám zajímavé lidí a činím zajímavá rozhodnutí. V tuto chvíli ve mně přímo ožívá pocit, pocit který mi říká, že něco je jinak. Ohromně jinak a já stále nemohu přijít na to, co je tedy jinak. Stojím před jedním velkým rozhodnutím, opustit domov, kde žiju už přes 18 let. Rozhodutí, které mne postaví na nástupiště k vlaku dospělosti a samostatnosti. Má to své výhody, ale také ohromné nevýhody. Ale říkám si, vždyť ty jsi ten, který obvykle nevýhody překousne a nějak se s něma vyrovná. Jo vyrovnám! Ale teď nevím, zda-li jsem připraven se vyrovnávat s tak velkýma změnama. Další změnou v mém životě je opět mé zaláskované já, opět a zase. Už by se i mohlo pomalu zdát, že už "to" jenom střídám a na začátku každého vztahu, již čekám zklámání jakéhokoliv formátu. Teď ale nic takového neočekávám a mám pro to pádné důvody. Těmi je téměř 100% podobnost nás dvou, chvílema začínám pátrat po tom zda-li nemám ztracenou sestru, ale nic nenapovídá tomu že by tomu tak bylo. Jak tohle všechno souvisí s podivností? Není Vám podivné že v tuto obzvlášť podivnou chvíli, plnou podivných jevů a rozhodnutí objevím někoho tak extrémně podivně podobného? Já jsem za tu podivnost ale moc rád, protože kdyby to bylo všechno tak prosté a jednoduché, byla by to prostě nuda. Jenže, proč se v mé hlavě rodí sedm minut před půlnocí, takové myšlenky? Zítra bude další prosté, nudné pondělí, které si ale okořením na křesle zubařském. A opět si říkám, proč já tam chodím, když si za těch třicet kaček stejně jen poslechnu že si špatně čistím zuby a nic víc, za svých třicet korun nedostanu. Povídám si, že už i medicína je takový malý business, kde si každý lékař drží své pacienty. No co je na seznamu dál. Jo! Ty podivné zvuky ozívající se ze sklepa, který je o dvě podlaží níž. Vůbec mi to neleze do hlavy a vůbec za tím nemám žádné souvislosti. Je to už třetím dnem a já doposud nevím, co je zdrojem tohoto. Určitě to bude nějaká hloupost, která mne pouze jen nervuje, ale i tak mne zajímá o co jde. Je to uplně stejné, jako s tím co mi tady tikalo, až jsem po třech měsících zjistil že to jsou bráchovy kapesní hodinky, které nechává na stole. Další podivné myšlenky...


A vlastně všechno co jsem napsal je podivné, protože to už píšu sem. Mám chuť něco psát? Nebo jen prostě ventiluji své myšlenky? Nebo, mně napadá, nehledám si tu podivnost za vším zbytečně? Pociťte podivnou změnu hudebního vkusu. Nachvíli!


 


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=l4hmAvNQN6o]

0 comments:

Okomentovat