pátek 1. dubna 2016

Já to nehraju!

Jsem společensky nežádoucí? Nebo je společnost prostě nastavená na hovno? Já sám poslední dobou přemýšlím, jestli vlastně jenom nenarážím na ty nesmyslný mantinely, který mne omezujou. V podstatě je to všechno protože čas od času dělám věci, který nejsou určitě legální. Ale prostě, já je dělat chci a rozhodně tím nikoho neohrožuju. Takže je to čistě moje věc. Chápu, že ve společnosti je mnoho dementních lidí, pro který je tady právě asi nastaveno to co mohou a to co nemohou. Prostě by půlka lidí asi brzy chcípla.

Další věc je ten posraný systém, jsem z toho teď zase nasraný. Dostal jsem na pracáku doporučenku do nějaký posraný práce. Co to jako je? Práce. Opravdu mám vyměnit svých 260 hodin (což je mimochodem očekávaný hodinový fond) za nějakých pár šušňů? Si děláte prdel? No to jděte do píči. Co je na tomhle ještě ale horší? Oni na tom zkurveným pracáku nejsou ani schopní ověřit nějakou důvěryhodnost zaměstnavatele než tam někoho pošlou. Poslali mne do nějaký firmy, která je na internetu slušně pomlouvána pro svou platební neschopnost. Jak tam sakra můžou někoho poslat? Ono vůbec, je evidentně jasné že tam nikdo nechce dělat. Kdo by taky chtěl, že jo. Prostě je to celý zkurvený.

Jakože, já už přemýšlel jak se z tohohle zase vymotat a taky to tak zase udělám. Ale prostě přidělává mi to zbytečný starosti. Já bych nejraději měl klid od tadyktěch pičáren. Dost, že už musím každý měsic řešit obdobnou kravinu. I když je zřejmé, že prostě nic jiného nebude a není. Raději mi dejte pokoj, nechte mne utéct čas od času do lesa a žijte si svý posraný hry. Já to nehraju.

Takže viva la nasrat!

0 comments:

Okomentovat