středa 20. října 2010

Aktuálně: Boot do Linuxu jako procházka na staveniště

Několik měsíců jsem urputně nebootoval jinam než do Linuxu, prostě jsem byl spokojený a měl jsem problém od určitých "windousáckých" problémů. Měl jsem vše "překopané" na míru, jak co se týče vzhledu tak i programů atp. Od určité chvíle ale přibývá počet mnou strávených hodin ve Windowsu. Proč tomu tak najednou je? Zřejmě jsem trošku zlenivěl. V Linuxu mi chybí absence kvalitního grafického editoru od "Adoubí", taktéž mi chybí můj oblíbený wysiwyg editor, který občasně používám pro editaci stránek. A tak nějak mi prostě pochybí taková ta "volnost" a rozmanitost, aplikací. Možná je můj "odpor" zapříčiněný, zvoleným vzhledem který je možná až moc tmavý a působí trošku depresivně. Pomalu se vlastně dostávám k vysvětlení, že boot do Linuxu je pro mne jako procházka na staveniště. Je to tím, že jsem se prostě hrabal v mém již zaběhnutém vzhledu a teď to mám vše tak nedokonale uzpůsobené. Tudíž doufám že si naleznu čas a chuť k tomu, abych si znovu vytvořil svůj vlastní originální a mně vyhovující vzhled a mohl pro své brouzdání na internetu používat Linux.




k IM: Bych si rád postěžoval na Pidgina, v jehož okně konverzací je nějaký nesmyslný limit pro počet zobrazovaných smajlíků, který když překročíte  smajlík se již nezobrazí pomocí grafiky, ale jen pouze jako znaky. Což mi docela vadí.... vzhledem k tomu že konverzace s některými lidmi jsou na smajlíky, bohaté.



Pidgin11


0 comments:

Okomentovat