neděle 3. října 2010

Tulákem na půl dne? aneb. dvousetkilometrové toulání

Zrovna včera když byl takový krásný den, jsem dostal strašnou chuť někam vyrazit, někam se podívat. Počasí bylo krásné, svačina téměř udělaná ale jediné co mi v tom svým zpusobem bránilo, byl obsah mé peněženky. Který se nakonec jen pojistně doplnil a já mohl vyrazit. I když jsem myslel že jediným problémem budou finance, mýlil jsem se. Další problém se naskytl hned v případě cíle. A tak jsem vyrazil skoro bez cíle, směrem po obvyklé trase hlavně pryč odsud. Jel jsem samozřejmě stopem a po cestě opět poznával nové lidi a získával nové zkušenosti. Až jsem nakonec dojel do 120 kilometrů vzdáleného Olomouce, po cestě jsem vystřídal jen 3 auta. Což je uplně užasné. Dokonce jsem možná pomohl jednomu řidiči, k nové práci. Nakonec jsem v Olomouci pobyl asi jen 40 minut, kdy jsem seděl na autobusovém nádraží a zkoušel se zkontaktovat s lidma z okolí, které znám. Bohužel bezuspěšně a tak jsem se vydal zase domů. Cesta domů už byla o něco horší, ale za to zábavnější. Svezl jsem se náklaďákem, i když kousíček... svezl jsem se autíčkem, které bych si do budoucna rád pořídil, pomáhal jsem jednomu silničáři s montáží odrazek na svodidla a perfektně si pokecal. Do Ostravy jsem dorazil před sedmou hodinou a protože už byla tma, neriskoval jsem to stopem a sedl na autobus do Karviné. A tak mám za sebou jednu další pozitivní stopařskou zkušenost....:) Sice po příjezdu domů jsem byl trošku smutný z toho pocitu že jsem se musel vrátit a nemohl se toulat dál, což by se mi náramně líbilo. Ale i tohle si jednou svůj čas najde....


I když by se mohlo zdát že pro tento druh článků by měl sloužit spíše můj web, ale obsahově by mi to na článek nevyšlo:) A zas tak zajímavé to není. Nicméně své místo zde na posterousu to své místo najde:)


( pár fotek, které jsem pořídil po cestě. Bohužel poslední z Ostravy už je strašně nekvalitní.)




0 comments:

Okomentovat