středa 20. října 2010

Na nových vlnách

Už nějaký ten pátek, žiju trošku jinak než "kdysi". Příjde mi že v hlavě to mám povětšinou srovnané, akorát nejspíše na úkor rozumu. Protože období, které jsem tak nějak "zakončil" včerejším prohřešením proti svému přesvědčení bylo trošku zvhlejší. Od teď bych měl nejdříve uvažovat nad tím co udělám a uvědomit si, že užívat si není VŠE. Postupně se tak ale propracovávám ke svému, lepšímu Já. Sice to bude ještě nějakou chvíli trvat, než zas "dozraju" o něco dál, ale i tak bezpochyb mohu říct že to vede jen k tomu lepšímu. Dokonce v oblasti hudby se nějak za poslední dobu mění můj obzor, né že bych bezvládně zklouznul do moří nesmyslně znějící hudby, bezduchého textu a plagiátorství, ale jen objevuji starší hity z 80´s........:)


12775725211

0 comments:

Okomentovat