Přesně tydle primitivní věty dělají docela velký problém některým mým vrstevníkům, angličtina pro ně rovná se mor. Čeho je todle odraz? Jak může někdo takový vůbec uspěšně těch necelých 9 let procházet? Teď mně napadá jen že uroveň škol v Česku je někde, no nepopsatelně nízko pod průměrem. Jenže... je to tak všude? Nevím. Jsem snad na jazyky nadaný? Nemyslím si když jsem nezvládl Ruštinu ale s Angličtinou žádné výrazné problémy nemám a to ani není třeba jejímu studiu věnovat nějak závratně velký čas z mého osobního volna, jde to samo.... Tak proč alespoň ty primitivní základy nejsou někteří schopni dát dohromady. Když v jedné třídě je asi 1/10 lidí schopna určité konverzace a to jsem to možná přepálil s tím číslem. Zajímalo by mně, jak by někteří obstáli za hranicema. Kdyby alespoň dokázali porozumět, jenže ono i to je docela problém. Možná by stačila troška času, trávu a chlast vyměnit za knížku a trošku se věnovat jiným věcem, na chlatst atp. bude času dost ve stáří kdy stejně budeme den co den vysedávat a vzpomínat na to jak sme byli mladí. Neříkám že je špatné čas od času trošku promazat strojek, ale né na ukor ostatních věcí- pěkně půl napůl. Stačilo by si říct, pokud nebudu umět alespoň to a to, tak prostě zábava nebude. Vím že tato myšlenka nijak nic nezmění a těžko by byla realizovatelná, ale musela být prostě vyjádřena i písmem. A poslední věc... Kolik peněz by se asi ušetřilo, kdyby nebyly tyto podprůměry dotovány ve vzdělání, které stejně skončí tím že zpackají státní maturitu z angličtiny(minimálně).
0 comments:
Okomentovat