pátek 7. ledna 2011

Do you understand me? Co to je?

Přesně tydle primitivní věty dělají docela velký problém některým mým vrstevníkům, angličtina pro ně rovná se mor. Čeho je todle odraz? Jak může někdo takový vůbec uspěšně těch necelých 9 let procházet? Teď mně napadá jen že uroveň škol v Česku je někde, no nepopsatelně nízko pod průměrem. Jenže... je to tak všude? Nevím. Jsem snad na jazyky nadaný? Nemyslím si když jsem nezvládl Ruštinu ale s Angličtinou žádné výrazné problémy nemám a to ani není třeba jejímu studiu věnovat nějak závratně velký čas z mého osobního volna, jde to samo.... Tak proč alespoň ty primitivní základy nejsou někteří schopni dát dohromady. Když v jedné třídě je asi 1/10 lidí schopna určité konverzace a to jsem to možná přepálil s tím číslem. Zajímalo by mně, jak by někteří obstáli za hranicema. Kdyby alespoň dokázali porozumět, jenže ono i to je docela problém. Možná by stačila troška času, trávu a chlast vyměnit za knížku a trošku se věnovat jiným věcem, na chlatst atp. bude času dost ve stáří kdy stejně budeme den co den vysedávat a vzpomínat na to jak sme byli mladí. Neříkám že je špatné čas od času trošku promazat strojek, ale né na ukor ostatních věcí- pěkně půl napůl. Stačilo by si říct, pokud nebudu umět alespoň to a to, tak prostě zábava nebude. Vím že tato myšlenka nijak nic nezmění a těžko by byla realizovatelná, ale musela být prostě vyjádřena i písmem. A poslední věc... Kolik peněz by se asi ušetřilo, kdyby nebyly tyto podprůměry dotovány ve vzdělání, které stejně skončí tím že zpackají státní maturitu z angličtiny(minimálně).

0 comments:

Okomentovat