čtvrtek 27. ledna 2011

#1 Co mně poslední dobou štve?

První měsíc v tomto roce a zdá se mi že se mně docela dost lidí, pokouší nasrat! U některých už to je dlouhotrvající záležitost, ale někteří se do toho všeho připletli tak náhodou. Nedávno došlo ve škole k určitému podvodu, který se stal na základě nedostatečně zabezpečené sítě ve škole a prostému přístupu k určitým citlivým datům, konkrétně k rozvrhům a suplování. A pro člověka, který se k nim dostal už nebyl problém využít tohoto přístupu a pro dobro nás, přidal na suplování absenci na naši poslední hodinu. Ano, věděl jsem o tom že to je zfalšované a i přes to jsem to využil tak samo jako všichni ostatní a šel jsem taky domů. Pro jistotu jsem si vytvořil screenshot online suplování a neřešil jsem nic. Na druhý den, dorazím do školy a dozvím se že jsme údajně odešli a že hodina není odučená. Samozřejmě jsem to čekal, ale měl jsem to společně jako všichni ostatní kryté tím že to bylo vyvěšeno online, ale to nebyl pádný argument jelikož jej nikdo nechtěl uznat. A tak jsem vytáhl do boje se screenshotem, jakožto podstatným důkazem že opravdu informace o naší absenci byla veřejná. Učitel, který tuto hodinu měl učit si tento screenshot vyžádal na email, aby mohl taky u vedení školy argumentovat tím že to opravdu bylo na internetu napsané. Po tom co jsem email odeslal, považoval jsem situaci za vyřízenou. Jenže, opak byl pravdou. Hned za 3 dny se to opět začlo řešit, tentokrát se do toho ale zapojila i naše třídní učitelka a tak v tom už byl zapojen skoro každý, včetně zástupců ředitele a učitelů informatiky. Hned první hodinu sme byli svoláni do jedné třídy a začlo typické demokratické "vyjednávání" typu: pokud se nikdo do hodiny té a té nepřizná, odskáčete to všichni. Ultimátum ale člověku, který to měl nasvědomí nedělalo žádný problém, jednoduše jej ignoroval. Což i já sem považoval za nejrozumější řešení. Nikdo se ten den nepřiznal. Den na to opět přišli s dalším ultimátem, tentokrát se k tomu ale přidala další zajímavost. Osoby zoodpovědné za zabezpečení sítě apod. se dostali do úzkých s vedením školy a měli vysvětlil jak je možné, že to na tom netu bylo když to tam nikdo kompetentní nedal. Jako důkaz posloužil screenshot, který jsem zaslal právě já. Jak prostě se zbavili zoodpovědnosti, jednoduše opili rohlíkem neznalé a svedli to na to že screenshot je pouze výplod, mé práce v MALOVÁNÍ A WORDU!!! S úkázkou že tabulku člověk vytvoří za 10 minut. V ten den, se dotyčný člověk přiznal i přes to že jsem mu radil ať to nedělá, jelikož si tím může přivodit docela velký průser a teď na něj nikdo nic nemá. Jenže, objevily se další problémy. Těmi byly ostatní lidi ze třídy, nespokojeni s tím že by museli odpykávat "trest" za někoho kdo ten supl změnil a tak ho chtěli napráskat. Teď kde je ta logika? Na tu hodinu nepřišel nikdo, všichni věděli jak to s tím suplování je, ale jak by mělo dojít na "sekání hlav" všichni najednou svatoušci. Neřeknu, kdyby tam zůstali a i přes  to měli pykat za všechny... ale né, oni odešli stejně jako já, jako ostatní. Ale trestu nejsou hodni...prej. No zpět k věci, člověk co to udělal se přiznal jenže, najednou jim jeden byl málo a nevěřili že to udělal on. Jako další prase na porážku jsem měl jít já a i teď jsem stále v jejich podvědomí, jako cíl jejich povrchnosti. Na základě čeho? Na základě toho že osoba co se přiznala na to prý není technicky zdatná a že tuto podmínku splňuji já. No nevím jak k tomu došli a jestli člověk něčeho znalý musí být automaticky, někdo kdo svých znalostí zneužívá. Občas je mi z těch lidí ve škole špatně, učitelé jsou tak povrchní a arogantní osoby až to bolí.


Nakonec ten screenshot, vypadá to jako 10 minut práce ve wordu a malování?


Suplovani1912011

0 comments:

Okomentovat