středa 3. července 2013

Špetka ze života mého

Po takovém malém dvou týdenním rozptýlení, kdy jsem se snažil zapomenout na všechna svá trápení jsem se konečně dostal do fáze, kdy jsem si řekl, že je konečně čas na to aby můj život dostal nějaký řád. A tak jsem taky učinil. V nedávné době se mi povedl husarský kousek, ani nevím jak se to stalo ale bylo to nejspíše odměnou. Po tomto kousku, jsem se stal zaměstnancem na manažerské pozici. Jaký to dar, po těch měsících bídy a nejistoty. Řekl jsem si, že tohle je krok dopředu. Přesně takhle by měl začátek spořádaného života začínat, pěkně po malých krůčcích. Hodil jsem za hlavu všechno to co napáchala ta jedna duše, kterou jsem nazýval spřízněná. Našel jsem si dobrou práci. (Nebo spíše, ta práce si našla mne.) A pomaličku si začínám zvykat na to jaký ten život v současný době je.  Sic jsem přišel o jeden velmi ceněný fakt a to o svou svobodu kdykoliv udělat jakékoliv rozhodnutí bez ohledu na to kde jsem, kde musím bejt nebo co musím udělat. Na druhou stranu, jsem získal určitou jistotu. Jistotu bytí. S tím vším okolo mi pomáhají "kamarádi", kteří se snaží mi vylepšit den, když je to v jejich silách. A tolik té trošky co bych chtěl v tuto chvíli světu říci.

0 comments:

Okomentovat