pondělí 30. listopadu 2015

Proč už nejsem mezi Vámi?

Protože jsem se posledních pár let věnoval více tomu co tam píšu a co tam napíšu, než abych se věnoval tomu co vlastně ve skutečnosti je okolo. A ten svět okolo a nakonec tak změnil, že nevím jestli jsem něco propásl, nebo jsem zapomněl jenom otočit list, nebo vlastně co se vůbec stalo. Neustále jsem se snažil něco pro Vás vymyslet, podělit se o kus sebe a nakonec jsem zjistil, že jsem se jenom prodával jako nějaká lacinná štětka. A i když jsem mezi Vámi nalezl pár zajímavých lidí, který jsem si do života pustil mnohem víc, než by se dalo čekat, zbytek stál za nic. Nikdy jsem Vás nepoznal blíž, nikdy jsem se nedozvěděl kdo jste, proč jste a co vode mne chcete.

Interakce poslední dobou byla taky nulová a já jsem zjistil, že tohle je jenom nepotřebná část mého online života, který stejně stojí docela za nic. Degradoval jsem z psaní mnoha řádků, na psaní 140 znaků. A to je fakt žalostně málo na to aby někdo vůbec mohl pochopit mou jedinečnost a sofistikovanost mých trablí, radostí a vůbec tak všeho okolo. Informačně to pro mne vlastně taky nic neznamenalo. Od dob co už jsem nejezdil vlakem jako stevard, jsem snad mezi Vámi našel jen žalostně málo něčeho co by mi v reálném životě vlastně pomohlo. Zjistil jsem že je to nakonec dneska jenom dobrý k tomu, aby si naháči a šlapky ukojily svý touhy vystavovat se, teenky aby se měly kde vybrečet a lidi co nemaj sebevědomí aby ho tady získali, díky tomu že se tam slezou. V jednotě je přeci síla ne? A tak bych mohl pokračovat dále, ale byl by to už asi jenom samej hejt.

Já jsem skončil. Konec konců jsem totiž zjistil, že to byl vlastně akorát nástroj k tomu, zjistit o mne úplně všechno za cenu ničeho. Akorát jsem byl pak lehkým cílem a kdokoliv kdo nepochopil ani zdaleka mou podstatu, mne mohl osočovat a pomlouvat za mými zády. To skončilo. Skončilo to v podobě, kterou jsem zatím snášel. Nulová hodnota, je to co jsem tam z toho měl. Konec. Adios!

0 comments:

Okomentovat