sobota 9. listopadu 2013

Ach ty sobotní rána

Tyhle sobotní rána jsou mnohdy krutá. Vždycky to takhle přeženu a pak ráno trpím jak pes! Je sice pravdou že dneska se nekoná žáden kocovinovej stav, na druhou stranu mne však pálila žáha jak kdybych měl uvnitř shořet. Takovej boj to byl. Hned z rána zjišťuji co jsem celou noc tropil. Jak tak koukám na počet otevřených záložek v prohlížeči, tak to bylo opravdu výživný. Zjišťování informací o Anglii. Rezervace jízdenky - JÁ MÁM PENÍZE?!?! - nemám, že jo. Vůbec nevím jak jsem se k tomu dostal. A vůbec, vůbec nevím jak to tady všechno sbalím - kam to dám - komu to svěřím. To bude těžký! Mám na to všechno tak dva tejdny a to bude hustý jako! A hlavně jsem zvědavej na tu cestu, protože jako, jet stopem do Anglie na blinda s malým obnosem peněz, bez čehokoliv zajištěnýho bude asi hodně silnej zážitek. Spoléhám však na své štěstí dobrodruha, vždycky se v těchdle situacích dařilo tak tisíckrát více než v normálním životě. Takže s mým štěstí stopnu na Rozvadově truck rovnou někam do Anglie. S mým štěstím tam dorazím a rovnou všechno spáchám do dvou dnů. Do tejdne budu makat jak šroub někde v polskoslovenskoarabském kolektivu a budu po večerech pít cider v skromném pokoji někde na periferii. Občas zajdu na nějakou tu párty s couchsurferama a určitě zajdu na pivo s Hobbitem! Ha! Počítám že se asi budu pohybovat někde v okolí Londýna - takže tohle všechno je víc než pravděpodobné. A nebo, nebo to bude všechno stát za nic. Dojedu tam, do tejdne zařídím velký kulový, budu trajdat po couchsurferech až nakonec někde chcípnu....Ach ty sobotní rána plné domněnek...

Ode dneška začínám tagovat tématické články tagem: Moodyho emigrace....

0 comments:

Okomentovat