pátek 8. listopadu 2013

Životní zvrat děvěttisícčtyřistadevadesátosm

A je to tady! Další velký zvrat v mém životě, dnes už je to téměř jasné. Rozhodnutí padlo a já se pěkně za pochodu dostávám do stavu, kdy končí vše.. co doposud bylo. Rozhodl jsem se znova utéci, utéci někam kde je lépe.

"Bude ti tam někde lépe než tady?"
"Klidně se může stát že ne, ale... já po tom toužím." 
"Vzpomeň si na holandskou tragédii."
"Nemám co ztratit, s bídou můžeš kamarádit ať žiješ v Praze nebo kdekoliv jinde na světě..." 

Chci okusit jiná místa, chci okusit nové příležitosti, chci konečně zase ve svém životě něco dokázat. Nedokázal jsem se probojovat školami - zkurvený školský systém. Nedokázal jsem, že jsem schopnej vydělávat hromady peněz. Nedokázal jsem, že dokážu vést spořádaný vztah s někým. Nedokázal jsem že dokážu být dobrý přítel. Jediné co jsem v životě dokázal, bylo zažít nespočet dobrodružství na cestách. Dokázal jsem husarské kousky za hranicema, dokázal jsem že se cestě a kilometrům předemnou umím postavit čelem ať to stojí co to stojí!  A teď je jedinečná šance jak to uplatnit!

"Nemám co ztratit." 

Mám i nemám, ztratím úžasný domov v jedné z nejkrásnějších pražských čtvrtí. Ztratím známosti zde vybudované, ale na druhou stranu. Nepříjdu o práci - kterou nemám. Nepříjdu o příjem - který nemám. Nepříjdu o život - který zde spíše přežívám než žiju.

Příjde den, kdy můj majetek pohltí pár krabic na které se bude měsíce prášit - protože na tu půlku věcí co zůstala ještě někde v Karviné se práší už přes rok. Já zamavám a s požehnáním všech blízkých se vydám vstříc dalšímu dobrodružství. Alespoň, budu mít více materiálu na svou knihu. Alespoň to bude stát za to. Budu brečet - vím to. Je to jasný, budu brečet jako malý dítě, budu mít hlad a možná se všechno posere.
Posunu se v životě o něco dál, o kus dál a budu o to zkušenější. Písmenka další očekávejte brzy.

0 comments:

Okomentovat