čtvrtek 26. srpna 2010

5 náprav, desítky tun v zádech, tisíce kilometrů.......

Tak zní jeden z mých velkých snů, prohánět se po evropských silnicích a dálnicích například ve Volvu FH-16, by pro mě teď bylo uplným vysvobozením. Jakožto samotář a strašný "odpurce" dnešní společnosti, mi přímo příjde idealní takovéto vysvobození. Člověk se podívá tam kam by se jen tak nepodíval a pokud přežije těch pár lidí při nakládce a vykládce, je za vodou přece. A vím že kamioňáci jsou opravdu chlapi, kteří drží při sobě a i když už je truckerka žena, tak je jistě něčím vyjímečná, minimálně odvážná dělat takovoudle práci. Když si teď představím takovou, noční jízdu... se zapnutou skvělou hudbou a k tomu ubíhající skoro prázdná dálnice. Tolik času na přemýšlení, tolik času na poznávání sebe samotného. Ano někdo by mohl podotknout že to nejde takdle pořád, ale od toho by tady byla nějaká spřízněná duše, který by pro mně držela teplo domova, věřím že tolerantní a chytré ženy nevymřely a že se v budoucnu určitě najde taková, která dokáže najít pochopení pro mé chutě a pro mou (snad) práci. Protože vzhledem k vzdělání, které snad do pár let dokončím, by ze mě mohl být akorát "šašek" někde na dole, či co a že tam opravdu skončit nechci, už jen jak vidím co ty doly pro okolí "udělali", zaniklá města, zdevastovaná krajina. A ničit si zdraví abych někomu navalil kapsu, opravdu dík ne! Už jen proto že bych nesnesl jak by nademnou někdo pořád stál a buzeroval mně že to mám dělat tak a tak....už teď mi to vadí.



0 comments:

Okomentovat