úterý 24. srpna 2010

Nedokonalost posledních dní

Nemile se blíží konec doby, kdy si člověk mohl odpočinout od toho nehorázného blázince s tajným názvem- škola. A tak si člověk říká, jak to rychle uteklo ale co by se ještě mohlo nějakým způsobem vyvést. Vzhledem k jeho potřebám začíná přemýšlet nad věcma, které doposud neměl a rád bych jich měl hromadu. Jenže jako naschvál prostě nejsou a jen tak v nejbližší době nebudou. K tomu se člověk doví věci, které mu na srdci udělaj další šrám, který zustane navždy jako zkušenost. Do toho se všechno tak nějak zhroutí, mrze a zůstává tak. Jako by to nic neznamenalo.... i když potichoučku to o sobě dává vědět. Příbývaj večery, při kterých jenom sedím, poslouchám klidnější hudbu a přemýšlím jak bych mohl zlepšit vše okolo. No a poslední kapkou byl včerejší večer kdy jsem se opravdu ukázal v tom nejhorším světle. Poznalo mně pár lidí, ani né tak zblízka ale spíše tak že jen viděli jak se jim válím na chodníku před barákem a zvracím....... A teď si říkám, když už sem nedostal prostor pro to abych mohl ukázat svou nejlepší stránku, proč se muselo stát tohle a proč jsem se zapsal jen a jen černě, je tu nějaká vyšší moc, která absolutně touží po tom mně zničit, nebo ze mně udělat něco hrozného? když se snažím bejt dobrý..... Je mi z toho všeho zle:(

0 comments:

Okomentovat