pondělí 9. srpna 2010

Pamětová karta a mé štěstí aneb. jak sem přišel o svá data

Dnes ráno jsem vyrazil na další svou cestu, tentokrát sem se vydal stopem na vysočinu. S radostí jsem se v půl sedmé ráno, vydal směrem Ostrava, posléze Olomouc,Svitavy,Tišnov a Lomnice. Po celou cestu jsem natáčel video, fotil fotky a nahrával mluvené podcasty. A v cíli si je chtěl hodit do notebooku a přišel ten zajímavý okamžik, ty videa sem na své pamětovce neviděl. A jsem si 100% jistý že tam byly, všechno do poslední chvíle napovídalo spíše mou "slepost" a stále jsem jen doufal že sem to jen přehlídl nebo prostě zabloudil do nesprávného adresáře. Bohužel prostě nic...nikde ty videa ani fotky nejsou. Zkoušel jsem je z té pamětovky ještě nějak dostat, ale zřejmě je už zcela na odpis. Což mě mrzí, protože budu muset shánět novou, ale co mě mrzí ještě více je to že jsem přišel o unikátní záběry a skvělé fotky, které jsem měl v plánu použít do videa z cesty. Takdle mám celou cestu tak akorát uloženou v hlavě a do videa nemůžu dát nic. Fakt HNUS!!!!!


Pametova-karta-micro-sdhc-nokia-mu-41-4gb1

0 comments:

Okomentovat