středa 4. srpna 2010

Co mě dokáže po ránu hned nas*at?

Člověk celkem poklidně vstane, cítí se vyspalý(po dlouhé době, ponocování) a tak si zapne noťas aby se podíval co se nového děje. První to začne zkoumat na twitteru, nic nového. Pak koukám na emaily a krom ranní dávky spamu taky nic nového. A když už sem začal tou sociální sítí, tak bych se mohl podívat i na ten mnou proklívaný facebook, tak si takdle pročítám novinky na své zdi a čtu jednu, která mě zajímá. Je to přesně tahle novinka.


Snimek_obrazovky-2

A tak s radostí jdu na kanál Sabaton na youtube a jdu si shlédnout ale video nikde. Tak si říkám sakra, kde je asi problém. A jdu listovat dál facebookem, na což se na zdi předtím objevuje odkaz na video, ke kterému patřil ten komentář.



Snimek_obrazovky-3


A s takovou radostí se kterou jsem se chtěl podívat na to video, které mimochodem nahrál samotný autor skladby, dostávám hlášku,která se mi opravdu nelíbí!



Snimek_obrazovky-4

Takže už toho mám docela dost, od té doby co se na youtube změnila "politika" ohledně autorských práv, protože si do ně v té době rády rypaly média, já obdobnou hlášku vídám častěji. A co je na tom nejhorší? Že člověk například hledá českou písničku, ve vyhledávání youtube ji nalezne a nakonec to skončí tak že se mu zobrazí hláška " toto video není ve vaši zemi dostupné" a to už opravdu skáču do vzduchu a mám takové kecy že je to až hrozné, přece český umělec by měl bý k dispozici hlavně "doma" !!! Gr.... a tak se dokážu rozčílit hned po ránu, a tak čtu dál ty novinky a při jednom komentáře pod videem. A tak se dozvídám od ostatních fanoušků, že daná skladba je k dispozici i na jejich Myspace profilu, letím tam. Ano, opravdu je. A teď mi sakra řekněte, proč někde to prostě jde a někde se na to takdle tlačí. Autorská práva, někde prostě nárokována jsou a někde ne......Nesmyslně, nebo to je jen tím jak si to Myspace, "zařídil"? Nebo to prostě jen nikomu nepřekáží. ://


Doplněno:


A dokonce na Myspace Video, to jede bez problémů, to je ale záhada co?



Snimek_obrazovky-5

0 comments:

Okomentovat