pondělí 2. srpna 2010

Co příští rok? Kam se pojede?

Zrovna přemýšlím, kam se vydám příští rok v rámci dlouhodobé akce EuroTrip, při které se rok co rok budu snažit odjet někam za hranice naší země a užít si trošku Evropy. Tento rok mám za sebou uspěšně cestu do Itálie, při které jsem z části poznal sever Itálie z části jsem poznal rakušáky a trošku i slovince. Cesta byla dle mého pro mne přínosná, jak zkušenostma tak i zážitky kterých jsme po cestě zažili nespočet. Byla to cesta na jih, co se tentokrát vydat na sever? nebo na západ? nebo na východ? . Když to vemu vylučovacím způsobem, tak prozatím "zavrhnu" východ, na sever mě to docela táhne a na západ mě to táhne ještě víc. Taková 10-14ti denní výprava např. do Francie, by mohla být velmi zajímavá. Uvidíme jak všechno výjde a jak to dopadne. Snad se poštěstí a s někým vypadnu.

0 comments:

Okomentovat