pátek 27. srpna 2010

Episode: 1. Vision of new life

Poslední dny jsou zničující, včera skončila poslední část pohádky... Příčin je dost, nejednou z nich je i pocit zrady. Taková ztráta není pro mne nic nového, jen kdyby nebyla tak zničující. Když už "zradí" ti co neměli, když člověka nenapadá už nic jiného tak je v koncích. Je sice pravdou že vztahy prostě někteří nějak neřeší, ale když už se do nečeho pustím tak se vším všudy, se v ším elánem, který díky mládí ještě mám a né takdle. Doplatil jsem na svou důvěru a na svůj chtíč nebýt sám, teď už vím že těžko najít někoho kdo by v tomdle semnou soucítil a měl stejné potřeby jako já. Protože toho je více, zajistil jsem si pomocný "kruh", třeba mi to pomůže jen je třeba si počkat do 16.9.... pak se snad vše v mé hlavě vyřeší.

0 comments:

Okomentovat