čtvrtek 21. února 2013

Jak to vypadá když žijete s hovadem?

Nemůžu si pomoci, ale posledního cca. půl roku už mně opravdu sere náš spolubydlící. Jde vidět, že je to asi maminčin mazánek a že doposud nemusel nic takovýho dělat a nebo je to prostě jenom PRASE. Já jsem vychován k tomu abych byl čistotný a i když je pravdou že občas to člověk nezmákne a je trošku bordelář tak z toho co potkávám v kuchyni na wc, nebo ve sprše se mi zvedá kufr. Tak jsem to pro Vás nafotil, ať víte proč jsem občas velmi nasraný.

Jasný důkaz toho, že je mazánek. Pěkně navařeno z domova. 
Přemejšlím jak velkej problém by bylo, kdyby tu sklenici prostě vyplách omyl a vyhodil? Nebo postavil umytou vedle koše? Otázka 30 vteřin? Lenost? Hovadství? Hnus!

Takdle vypadá kuchyňská linka po jeho invazi. 
Opět ten samý problém, co je kurva na tom, že po tom co uvařím po sobě také i uklidím? Počítám že vařil okolo sedmé půl osmé a spát šel někdy po desáté. To jako mezitím, nebyl čas na to vzít zasranou houbičku a to zpíčené vajíčko, které je po celé desce utřít? Né, ono to tam zůstane do rána. Protože určitě nebyl čas, ony přeci filmy a seriály jsou mnohem důležitější. 

Podle něj, umytá pánvička. Mastná až za roh a se zbytky jídla. 
Tady už se dostáváme k tomu že je to buď hovado, nebo není schopen umýt nádobí. Snad když umeju nádobí tak to má mít nějaký efekt ne? Víte co to je za humus, když ze skříně vytahujete talíře, který jsou rádoby umytý ale už po tom co na ně šáhnete zjistíte že je něco špatně? Teď už se možná nedivím proč nemá ženskou, protože i kdyby měl tak za tohle by ho poslala k šípku! Na tutovku! A teď si představte mně, člověka který se štítí pomalu svých odpadků, jak umývám po někom "cizím" nádobí? Nebo vlastně, jak jej používám? To prostě nejde. A když chci jít umýt nádobí své, tak mně čeká další překvápko? 

Není nad to umejvat nádobí v žumpě. 
A to není jenom v kuchyni, to je prostě všude. Ani jednou za jeho pobyt jsem neviděl že by tady nějakým razantnějším způsobem uklízel. Nic. Sprcha může klidně zhnít a zplesnivět. Můžou se v ní válet jeho oholené fousy. Když se jde vychcat a ukápne mu mimo mísu tak jebat, to uschne. A teď už mám kurvadopíči takový nervy že bych mu ten jeho pokoj vypalil a vrátil ho tam, kde se narodil! Ať se o něj zase pěkně staraj. Abych pouze neútočil, tak přiznám že jsem byl takový taky ale tady je hlavní podstatou to, že ze mně se stal člověk který po sobě je schopný uklidit a je schopný ten uklid udělat pečlivě. Na závěr tedy ještě podotknu, tak jestli si to přečte tak by měl vědět, že já holt některý věci do očí neřeknu, neboť se snažím být nekonfliktní a tuším že tohle je pro něj zcela normální věc a nesetkalo by se to s pochopením. Takže by to ve výsledku vlastně byl boj s větrnými mlýny..... Nechtějte to mít kolem sebe.

0 comments:

Okomentovat