pátek 8. února 2013

Všechno je jednou poprvé

A tak i já dnes prožil pár svých poprvé. Ve stručnosti shrnuto. Provedl jsem svou první objednávku na eshopu jednoho pražského sexshopu. A také ji hned o pár hodin později osobně vyzvedl na jejich prodejně. Temná prodejna na Plzeňský poprvé okusila mou přítomnost. Rozklepaným hlasem jsem zahlásil, že tady mám svou nabídku. (WTF?) posléze jsem poupravil na objednávku k vyzvednutí a už jsem raději nic neříkal. Poslušně jsem mladé slečně za pultem nadiktoval své iniciály a připravil se platiti. Vůbec mi nepadaly peníze z ruky a vůbec jsem v peněžence neobjevil zapomenutý peníze. Nevadí. Tohle jsem si mohl odškrtnout! Splněno a příště už to bude lepší. :D Další poprvé se odehrálo v Holešovicích, kde jsem navštívil jedno místní starožitnictví. Starožitník omrknul veškerý drahý kovy, který mi zde leží jen ladem a nikdo o ně nemá zájem. Zhodnotil to a vyplatil mne. Po chvilce běžné konverzace jsem se ztratil ve dveřích tohoto podivného podniku. Další kroky vedly na nedalekou stanici metra kde jsem dal druhou šanci kávě z Ječmínku. Nekomentuji raději. Kávu si zde již nedám. O půlhodinku později jsme stáli v CZC na Hájích a nakupovali přes jejich samoobslužný PCčka. Rychlý nákup byl zpečetěn samofakturací a zaplacením u okénka. Pak už stačilo zboží vyzvednou ve skladu a s dobrým pocitem odejít pryč. Pak už zbejvala jenom cesta domů a rychlá aplikace procesů: ukliď, umyj nádobí (rozkaž umýt), uvař a najezte se. Všechno jsme dokončili a úspěšně jsme tyto činnosti zakončili sexem při kterém byla ověřena kvalita a funkčnost zásilky z eshopu. A tak to má být. A aby toho nebylo málo, tak jsme otevřeli rum a pátek přeci nekončíííí......

Malá ochutnávka produkce procesu uvař!

1 comments:

Anonymní řekl(a)...

Yes!

Okomentovat