pátek 25. října 2013

Hunger days pokračují!

Ty proklaté, hnusné dny pokračují. Ačkoliv je za oknem a v ulicích města barevný podzim, pro mne je už všechno šedé. Chodím ulicemi jako člověk bez duše, nemám sílu. Nebo, nemám sílu na to vůbec tady v tomhle existovat. Zasranej svět. Všechno kolem se mi najednou začíná hnusit. Celej svět se Vám vnucuje, výlohy jsou plné jídla, všechno najednou voní tak nejméně pětkrát více než je obvyklé. Někteří mají všeho až nechutný přebytek a na druhé straně toho všeho jsem já a další. Pomalu zjišťujeme co naše tělo vydrží, jak dlouho vydrží nepřijímat žádné jídlo, jak dlouho to všechno celé snese. Protože, ono to vlastně není jenom o tom zasraném jídle. Ono to je hlavně o tom zkurveném stresu o té nekonečné depce, o tom jak se začínáte cítit méněcenní. V ulicích si mezi těmi všemi lidmi připadáte jako lůza... jako neschopní. Jako něco méně. Přitom za to třeba člověk ani úplně nemůže. Snažil jsem se celou svou situaci vyřešit trošku byrokraticky, nicméně celé tyhle zasrané ouřední věci pracujou tak pomalu, že by se z toho jeden posral. Uronil jsem kvůli tomu už nejednu slzu a bojím se, že tomu v následujících dnech nebude ani jinak. Asi bych měl fakt chcípnout, nebo minimálně přestat být vidět. Jo a co je na tom nejhorší? Že všechny, teda půlka mých dluhů jsou čistě úřední, jsou vlastně téměř za nic, jenom protože existuje nějaký zkurvený zákon a nějakejch sračkách. Připadám si tady fakt už jako kretén! Do píči ze vším! Teď už se nedivím některým lidem co dělaj levárny, k tomu Vás tady donutí ten zkurvenej bídnej život v týhle celý posraný společnosti. Měl jsem už kdysi dávno někam utéct, někam mimo civilizaci, někam kde bych se naučil žít jinak než jako člen posraného konzumu. Nejlépe si postavit nějakou eko chatrč někde v lesích na severu. Pěstoval bych si svoje kytky, choval bych nějaký zvířata. Měl bych malý kamna na dříví, malý rádio na baterky. Zbraň. Mnoho knížek. A byl bych tak nějak SVOBODNÝ nebo alespoň trošku... Jednou za čas bych zmizel, s batohem na zádech. Toulal bych se světem. A třeba, bych pro tenhle svět byl úplně mrtvá neexistující bytost.

0 comments:

Okomentovat