úterý 18. března 2014

Malá ale zvrhlá

Trošku neobvyklé psaní, trošku zvrhlé a sprosté. Možná by to některé mohlo pohoršit. Tak pozor. :)

Plahočím se za tebou čtyři hodiny. Vlakem. Cestou necestou. Celou cestu co za okny ubíhá krajina a střídá se rychlá jízda s pomalou. Myslím na tvé tělo, až jej zase okusím. Doslova po něm prahnu jako tulák v poušti po vodě. Chci jen trošku, ale přitom tak strašně moc. Stačila by chvíle, ale i celé věky. Ztratil bych se v tobě, kdybych chtěl. A zůstal tam někde uvnitř, jako malý vzrušující kazisvět. Z tvého světa stalo by se nekonečné vzrušující dobrodružství. Působil bych ti takový vzrušující muka, že bys nechtěla nic jinýho.

Jenom co uslyším z vlakového rozhlasu stanici konečnou, vře to ve mne úplně maximálně. V kalhotách už cítím jak mi tvrdne, jenom při myšlence na to, že se k tobě zase přitisknu a ucítím tvá prsa na své hrudi. Potěj se mi ruce. A už nedočkavě vyhlížím tvé vzrůstově malé tělo, které je jako zákusek. A náplní je tvá roztomilá dušička, která se uvnitř skrývá. Roztomilá, kreativní, hodná a přitom tak strašně zvrhlá. A právě na tu zvrhlou se teď těším úplně nejvíce. Protože od rána neděláme nic jiného, než si vyměňujeme zvrhlé sms. Stejně tak jako každý večer, kdy ve své posteli sním o tom jak tě v ní mám.  Jak ho mám v tobě.. Jak tě za vlasy tahám. Ah... Teď je to všechno zase tak živé, že tě snad znásilním na nádraží.

Čekáš tam. Stojíš tam. A já z toho vlaku téměř vyletím. Doplachtím k tobě a polibkem tě přivítám. Tisknu se k tobě a užívám si tvého objetí. Myslím že cítíš, že jsem vzrušený. A probouzí to v tobě stejné touhy. Chceš abych tě opět chytil pořádně za zadek a pomaličku ti mezi kalhoty a bříškem prostrčil ruku až do kalhotek. Jako bych ti četl myšlenky a i přes to, že je kolem několik očí upřených naším směrem, pomaličku cítím na svých prstech jak jsi vzrušená. "Pojďme, pojďme ke mne.... Moody..." povíš... Já však chci už tady... ale otáčíš se.. Zatáhám tě za vlasy a hlava má se tvému pravému uchu přiblíží. Chvíli cítíš jenom teplo mého dechu na krku, kolem ouška se plazí až po krku kde pomíjí. Šeptem ti povím: "Chci tě.. tady a teď."

Vlak a upřené oči pomalu odjíždí, nádraží se vyprazdňuje. A já se k tobě přitisknu zezadu. Rukou zašmátrám opět do tvých kalhotek. Užívám si doslova toho jak si vlhká. Miluju když jsi takhle vzrušená. Nenechávám se ničím zastavit. Prsty kroužím a s tebou to dělá opět divy. Cítím jak se ti zrychluje dech. Jak se trošku prohýbáš a zadečkem se schválně otíráš o můj ztopořený penis. Ta tvá prdelka mu doslova činí slast. Do ouška ti šeptám, jak tě hned co příjdem domů svlíknu a rovnou za dveřma tě vášnivě ulíbám. Budeš sténat a stěny starého domu si to budou pamatovat. Budu zas králem tvého vzrušení. Jazykem mrštným budu si užívat tvé chuti, tvého tepla. Budeš mne zas držet za hlavu a nebudeš chtít abych přestal. Pánví budeš jenom přidávat na rozmanitosti mých pohybů až je jenom třas a vlna orgasmu vystřídá. Jenom co polapíš dech, ztížím ti jej. Chci vykouřit. Minule ti to tak krásně šlo. A celou tu dobu co jsme se neviděli mi to činilo v představách hrozná muka. Stále sis semnou hrála.

Klekneš si předemne chytím tě za tvé hnědé vlasy až se ti nehty zaryju do kůže. Jsi tak vášnivá. Užívám si každého tvého doteku. Jazykem kroužíš kolem mého péra. Z tvých hnědých očí doslova čtu: "Udělej se mi do pusinky. Chci vědět jak chutnáš!" stejně tak jako jsi psala v milionech sms. Tak strašně rád bych ti to dopřál, ale chci si ještě užít tvé úzké dírky. Odstrčím tě... Nechceš. Trváš si na svém... Chceš abych se udělal. Ale tím to neskončí maličká. Stejně tě přeperu a tvý ruce přivážu šátky k topení. Teď už mne nepoškrábeš. I když škrábance pálí. Ty teď prosíš, ať tě opíchám. Víš že je to jen hra. Ale přesto tě to tak strašně bere. Každé špatné slovo netýkající se tvé podřízenosti je potrestáno. Ale paradoxně tě tresty baví a tak tvá prdelka už celá rudá jenom vystrčená jest a tvoje jeskyňka plná tvých šťáv na mne kouká. Prosíš... téměř na kolenou. Přistoupím k tobě a zasunu do tebe jenom špičku. Je to blaho, cítít tě takhle. Zasouvám ho co nejhlouběji a užívám si tvého vzdychání. Opět zatínáš nohy a tlačíš mne co nejvíce k sobě. Máš to ráda takhle hluboko. I když tě doslova musím uvnitř drtit, jak jsi maličká. Netrvá to dlouho a tvá úzká dírka drtí mne. Je to vrchol blaha, když se tohle uvnitř děje. Mám pocit že při tom exploduji. Ale chci tě ještě ojet pěkně zepředu. Ruce se ti v jednu chvíli jako by zamotaj v jeden malý uzel. Ležíš tam s nohama roztaženýma. Tvé malé bradavky se tyčí a lákají k zakousnutí. Políbím tě.. "Cítíš jak chutnáš?"

Vyplázneš na mne jazyk a já tě do něj opět kousnu. Ale pak tě stejně zase políbím a chci aby se naše jazyky spletly v jeden nerozmotatelný uzel. Políbím tě na prsou. Pravou rukou jedno pěkně mačkám a s druhým si hraju. Koušu tě mírně do tvých bradavek. Evidentně se ti to strašně líbí...ale opět prosíš ať tě píchám dál. Opět cítím tvé teplo... jak se na mne vyloženě roztékáš, jako bych byl nanuk, který v létě zůstal na sluníčku. Chceš mne doslova rozdrtit. Netrvá to dlouho... a já mnou prochází ten pocit kdy už vím, že už to dlouho nevydržím. Vytáhnu ho z tebe ve chvíli kdy mne chceš doslova zlomit pánevní kostí. Třeseš se... a já si ho nad tvým orgasmem ještě pěkně honím. Jsi tak bezmocná, když se takhle svíjíš a ještě k tomu jsi svázaná. Přistoupím a chci ať mne dokouříš. Sotva se můj žalud dotkne tvých rtů, vystříkám ti všechno do pusinky, zavřeš při tom oči... a já se nad tebou rozplývám stejně tak jako ty předemnou celých pár předešlých chvil. Poslušně všechno spolykáš a doslova si to vychutnáváš. Ještě chvíli hledím na to jak si prsty otíráš zbytky ze rtů a ty ještě olizuješ. "Ah, můj bože!"

"Chutnal jsem ti?"
"Chutnal a moc..." "Ale chci to ještě, ještě, ještě... nepřestávej.... Pokračuj...Prosím Moody! Udělej mi to ještě nejlépe milionkrát, protože po tobě strašně toužím! Jsem tvá!"

0 comments:

Okomentovat