středa 12. března 2014

Mysl jménem zmatek

Hleděla na mne z balkónu a čekal jsem že promluví. Koukal jsem na ní a ztrácel jsem se v jejích očích. Miloval jsem její oči. Byly tak svůdné. Čekal jsem, neb mi nebylo dovoleno hovořit první.

"Půjdeš nahoru? Přeci tam dole nebudeš stát."

"Copak bych na hoře dělal, když mne zřejmě už nemáš ani chuť vidět či cokoliv jinýho. Po tom všem."

Usmála se a začala si pravou rukou hrát s vlasy.

"Třeba bys mi mohl udělat něco co by se mi mohlo líbit. To bych znovu chtěla."

Chvíli jsem mlčel, trošku zaskočen takovým pozváním.

"Klíče přeci máš, v předsíni si můžeš půjčit papuče." dodala.

Otevřel jsem dveře a pomaličku se dobýval až k jejím dveřím, které už byly otevřené. Opatrně jsem do nich vstoupil a opět zavětřil tu známou vůni. I když jsem zde byl jednou, když by mne sem dovedli kdykoliv jindy, poznal bych to tady. Během chvíle přiběhl její malý pes. Pohladil jsem ho a pomalu jsem se začal svlékat.

"Věděla jsem že příjdeš. Že se tady znovu objevíš a že mi opět ve všem vyhovíš." Prohlásila ode dveří.

Pohleděl jsem opět na ni a nemohl jsem si pomoc, chtělo se mi po ní skočit a rovnou ji znásilnit. Měla na sobě černý tílko, modrou károvanou sukni. Bralo mne to. Měla rozpuštěný vlasy. Ah.

"Jak si to mohla vědět? Co když... Co když tohle je jen náhoda?"

(Jsi v mým snu, ty! Já ale přicházím za tebou. Co to jako je!) 

Odešla do svýho pokoje a já ji pomalu následoval. Poručila mi ať se posadím na postel. Sama si sedla k počítači a začala něco psát. Z dáli jsem viděl jak píše nějakou zprávu. Snažil jsem se přečíst alespoň část, ale nedařilo se mi. Možná jen jedinný jsem zahlídl... "Těším se na tebe, sejdeme se na baru." Pojal jsem pocit, jako bych byl jeden z milionů, který takhle pro své uspokojení zneužívá. Přesto ve mne stále plála ta neutěšitelná touha mít s ní sex. Chtěl jsem ať se mi oddá a v tu chvíli vím, že nikdo jiný tohle nemůže.

"Mlask mlask."  - COŽE? Takhle mlaskal spoluvězeň na Vipassaně, když jsem spal při meditaci. WTF? Budím se ve svém pokojí, hledím opět na tu bílou stěnu a jsem z toho celej vyplašenej. Kde si se tam zase vzala? Proč? Jo já už vím, protože si se včera měla ozvat a nevysrat se. Nebo taky protože to všechno nedávno bylo pěkně trapný a vypadá to všechno takhle a já o tom teď musím přemýšlet jako idiot. Fakt. Že já s lidma vůbec někdy něco měl. Grrr...Sám bych si za tohle už dal pár facek.

0 comments:

Okomentovat